INFORMACIÓ PRÈVIA
ORGANITZACIÓ
Sortida organitzada pel CEF
ACTIVITAT
Senderisme
ZONA
Santa Coloma de Farners (La Selva)
LLOC DE TROBADA
Aparcament Poliesportiu Els Saioners
HORA DE TROBADA
07:00 hores
DESCRIPCIÓ DE LA RUTA
Ens trobarem a l'Aparcament dels Saioners a les 7 hores del matí, per tal de desplaçar-nos fins la sortida de l'Eix Transversal de Cladells, on iniciarem la ruta, compartirem cotxes.
El Bateig geològic del Bagís, és una ruta circular per a conèixer el conjunt del rocar del serrat del Bagís, passant també per Roca Guillera i Santa Victòria de Sauleda.
El conjunt de roques és espectacular i desconegut. Proposem als participants que mirin els conjunts més singulars i ens proposin un nom. Es farà un concurs per a triar el millor nom d’entre els proposats i hi haurà premis per als escollits.
Cal evitar exposar-se en la part alta de les roques i vigilar amb algun esbarzer i algun xaragall del camí.
INFORMACIÓ DETALLADA
- Recorregut: 16,55 km
- Desnivell positiu: + 570m
- Desnivell negatiu: - 570m
- Hores de marxa: 6 hores
- Hores totals: 8 hores
- Dificultat: Moderada
QUÈ CAL PORTAR? Esmorzar, dinar, aigua, alguna cosa per picar, roba (pantalons llargs) i calçat adequats. És obligatori portar un bolígraf. A més, és recomanable portar pals de caminar.
A més, cal disposar d'una llicència mínima FEEC A o bé, sol·licitar una llicència temporal per un dia (10€).
TELÈFON DE CONTACTE: Ricard Dilmé. Tel 616.057.477 // c/e r.dilmeb@gmail.com





